...

15 misterioznih filmova koji vam mogu raznijeti mozak

Mnogi filmovi dobro prolaze ispod kokica. Uopće vas ne tjeraju da razmišljate o nečemu dok gledate. Obično ljudi to vole, jer su došli u kino da se odmore od svojih briga. Ali neki su filmovi prave zagonetke. O njima ćemo razgovarati.

15 misterioznih filmova

Nominacija Mjesto Ime Ocjena
15 misterioznih filmova 1 Vječno sunce besprijekornog uma 5.0
2 Zapamti 4.9
3 Igre uma 4.8
4 Otok prokletih 4.7
5 Mulholland Drive 4.6
6 Deja vu 4.5
7 Klub boraca 4.4
8 Igra 4.3
9 Nestala 4.2
10 Početak 4.1
11 Fontana 4.0
12 Znatiželjni slučaj Benjamina Buttona 3.9
13 Nuspojava 3.8
14 Ostani 3.7
15 Gospodine Nitko 3.6
16 Zaključak 3.5

Vječno sunce besprijekornog uma

Vječno sunce besprijekornog uma
  1. Godina: 2004

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 8.0

3. Redatelj: Michel Gondri

4. U glavnim ulogama: Jim Currie, Kate Vinslet, Elijah drvo, Jerrie Robert BIRN, Mike Ruffalo

U neko vrijeme Jim Currie odlučio se odmaknuti od svojih komičnih tropova. Zbog toga je počeo glumiti u dramskim filmovima. “Vječno sunce besprijekornog uma” jedno je od takvih. U isto vrijeme, on je također vrlo tajanstven — morate razbiti glavu nad njim.

Ovaj film govori o sramežljivom Joelu. Živi ne osobito zapažen život. Međutim, jednog dana ulazi u vlak, slijedeći potpuno drugačiji smjer. Stigavši na more, Joel upoznaje djevojku svijetloplave kose. I sve bi bilo u redu, ali tip počinje shvaćati da odnekud poznaje ovu djevojku. I ubrzo se ispostavlja da su nekada bili par. Ali kako je to mogao zaboraviti? U tome leži glavna misterija filma.

Gledanje “vječnog sunca besprijekornog uma” najbolje je sa svojom djevojkom ili suprugom. Budite sigurni da će joj oči biti na mokrom mjestu, jer se film pokazao prilično tužnim. A kakav je ovdje rad kamere! Nije ni čudo što su publika i kritičari nagradili film vrlo visokim ocjenama. I koliko je dobro Jim Carrie odradio svoju ulogu! Ali Nicolas Cage tvrdio je za to…

Zapamti

Zapamti
  1. Godina: 2000

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 7.9

3. Redatelj: Christopher Nolan

4. U glavnim ulogama: Gai Pierce, Carrie-Anne Moss, Joe Pantogliano

Christopher Nolan voli se igrati s vremenom u svojim djelima. Zbog toga je nekoliko njegovih filmova odjednom ušlo u naš izbor. Redatelj je prvi put upotrijebio neobičnu montažu prilikom stvaranja filma “Zapamti”. Ovdje dio filma traje u normalnom vremenu, dok drugi slijedi u suprotnom smjeru. I s razlogom!

Radnja ovog filma govori o čovjeku koji pati od ozbiljne bolesti. Svakih 10-15 minuta zaboravlja apsolutno sve što mu se ranije dogodilo. Istodobno, na samom početku filma saznaje da mu je supruga ubijena. Leonard (ovo je ime glavnog junaka) morat će otkriti tko stoji iza ubojstva. Ali s njegovom bolešću – to je vrlo težak zadatak, jer on stalno ne prepoznaje ljude u blizini. Morate koristiti pomoćna sredstva-pisanje savjeta na tijelu i fotografiranje na TV-u.

U vrijeme snimanja ovog filma Nolan je bio novak. Međutim, dobio je pristojan proračun, koji je tijekom najma bio potpuno odbijen. Publici se jako svidjelo ono što su morali odustati u Leonardovim cipelama. Uostalom, oni također nisu znali što se dogodilo s glavnim likom malo ranije. A film svakih 15 minuta daje odgovor na još jedno pitanje, pružajući novi Flashback.

Kad bolje razmislim, “Zapamti” je tradicionalni akcijski film. Da je montiran na tradicionalan način, tada ne bi predstavljao ništa posebno zanimljivo. Gledatelj mu ne bi morao grebati po glavi, a zasigurno ne bi svi imali želju pregledati film.

Igre uma

Igre uma
  1. Godina: 2001

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 8.6

3. Redatelj: Ron Hovard

4. U glavnim ulogama: Russell Vrana, Ed Harris, Jennifer Connelli, Christopher Plummer

Jedan od najboljih misterioznih filmova. Štoviše, s mladim Russellom vranom u glavnoj ulozi, koji se već tada puno nadao. Istodobno, priča se temelji na istinitim događajima. Govori o Johnu Forbesu Nashu, koji je u svoje vrijeme postao dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju. Međutim, potrebno je shvatiti da su neki događaji u filmu uljepšani. Primjerice, u životu je matematičar patio od slušnih halucinacija, dok su se u filmu pojavile i vizualne.

Govor u “umnim igrama” govori o studentu koji ne može pronaći kontakt s ljudima oko sebe. Čak ni ne pohađa nastavu, koncentrirajući se na vlastito istraživanje. Postupno, tip postaje mladi znanstvenik i počinje raditi kao učitelj. I čak se oženi jednom od studentica!

Glavni događaji počinju od trenutka kada se John obratio agentu Vilijamu Parcheru, koji mu je ponudio da radi za CIA-u, za njegov poseban odjel. Nash mora analizirati informacije iz otvorenih izvora kako bi pronašao šifrirane informacije, navodno tako razmjenjuju podatke Američki neprijatelji. Međutim, ubrzo se otkriva da mnogi aspekti matematičkog života ne postoje u stvarnosti — oni su samo plod mašte. A gledatelj mora pogoditi koje.

Film “igre uma” pokazuje da se uspjeh u životu može postići čak i ako imate shizofreniju. Štoviše, bolest je pomogla glavnom junaku da dođe do važnog otkrića za koje je dobio prestižnu nagradu. To nam omogućuje da film nazovemo ne samo tajanstvenim, već i inspirativnim.

Otok prokletih

Otok prokletih
  1. Godina: 2009

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 8.5

3. Redatelj: Martin Scorzese

4. U glavnim ulogama: Leonardo DiCaprio, Mark Ruffalo, Ben Kingslie, maks von Sud

Ovaj film ima naizgled uobičajenu vezu. Dva ovršitelja odlaze u psihijatrijsku kliniku koja se nalazi na jednom od otoka u Massachusettsu. Ranije je nestao jedan od pacijenata. Ali ona je kriminalac! Ovršitelji trebaju provesti istragu tijekom koje se počinju pojavljivati vrlo zanimljive okolnosti.

Glavnog junaka ovdje glumi Leonardo DiCaprio. I sjajno je odradio tu ulogu! Gledatelju je vrlo zanimljivo gledati maršala koji doslovno poludi. Usput, ovo je prvi, ali ne i posljednji film s Leonardom DiCapriom u našem izboru.

Najviše od svega, film “Otok prokletih” zanimljiv je po svom raspletu. Gledatelj u početku možda neće ni primijetiti mistiku koja se događa u kadru. Ali ako je bio pažljiv, onda na kraju za njega sve napokon postaje jasno. Shvaćate da gubitak čaše iz pacijentovih ruku nije film. I da je obilje vode u kadru također s razlogom. Pa, ako film gledate bez puno razmišljanja, tada vam čeljust na kraju riskira da padne na pod — finale filma ispada tako neočekivano.

Mulholland Drive

Mulholland Drive
  1. Godina: 2001

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 7.6

3. Redatelj: David Linch

4. U glavnim ulogama: Naomi Votts, Laura Harring, Justin Teru, Ann Miller

Ako tijekom gledanja filma ne želite razumjeti što se događa, preporučujemo vam da cijenite djela Davida Lincha. Pogotovo njegova serija “Blizanci Peaks”. Ali ako nema toliko vremena, možete pogledati “Mulholland Drive”. I ovdje se koristi vrlo zbunjujuća radnja.

Ovaj film je župni triler. Ovo je trebala biti pilot epizoda serije. No, studio je odbio dati novac za njega, pa je Linch morao dovršiti scene, pretvarajući svoj rad u igrani film. Vrlo, mora se reći, nadrealno.

Film nam daje do znanja da djevojka po imenu Laura Harring ima nesreću u svojoj limuzini, a prije toga žele je ubiti. Nakon neuspjelog udarca glavom, djevojka se ušulja u kuću tamnokose strankinje, gdje ostaje spavati. Kad se probudi, shvati da je potpuno izgubila pamćenje. Ne sjeća se ni svog imena. Tijekom ostatka filma pokušava se prisjetiti događaja koji su se dogodili, a Neznanka Battie pokušava joj pomoći.

Nemojte misliti da se film uklapa u gornji opis. Zapravo je puno složeniji. Može se tumačiti na potpuno različite načine. Obožavatelji su već izgradili puno teorija. Neki od njih idu toliko daleko da je cijeli film nepoznat čiji san.

Ako vam se sviđa film, tada ćete provesti nekoliko sljedećih sati u mislima. Međutim, može se dogoditi da vam se sve što se događa čini besmislenim. U ovom slučaju, film lako može postati jedan od najomiljenijih. Strogo govoreći, upravo zbog toga “Mulholland Drive” nije daleko od najviše ocjene na “kino pretraživanju” i drugim sličnim mjestima.

Deja vu

Deja vu
  1. Godina: 2006

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 7.8

3. Redatelj: Toni Scott

4. U glavnim ulogama: Denzel DC, Paula Patton, Val Kilmer, James Caviezel

Želite li pogledati film koji samo pokušava zvučati pametno? U ovom slučaju možete pogledati “Deja Vu”, glavnu ulogu u kojoj je igrao Denzel Vašington. Ovaj film govori o agentu ATP-a Dougu Carlinu. Dolazi u grad istražiti teroristički napad na trajektu novoorlean. Eksplozija je odnijela mnoge živote, uključujući i one koji su pripadali njegovom partneru.

Priča bi mogla biti najobičnija. No, filmaši su u nju ugradili element fikcije. Istodobno, ATP odlučuje testirati analogni vremenski stroj. Ne dopušta vam da se preselite u prošlost, ali pomaže vam da ga vidite na velikom ekranu. U ovom slučaju možete vidjeti samo ono što se dogodilo prije 4,5 dana i na određenoj udaljenosti od instalirane opreme. Kako, pod takvim ograničenjima, identificirati počinitelja eksplozije, koji se, čini se, nalazio negdje izvan trajekta, pa je ostao živ?

Radnja “Deja Vu” zanimljiva je i po tome što Doug Carlin nekoliko dana promatra događaje koji su se dogodili ranije, tijekom kojih se uspijeva zaljubiti u jednu od žrtava. Pokušava joj pomoći, zaštititi je od smrti. Što se, na trenutak, već dogodilo! Ali je li to realno postići? I mogu li se spasiti životi onih petsto ljudi koji su poginuli u eksploziji?

To je vrlo zanimljiva priča koja završava dovoljno neočekivano. To je jedno od najdirljivijih djela Tonija Scotta, koji je umro šest godina kasnije. Možda je upravo ovaj redatelj najbolje znao kako najbolje otkriti talent Denzela DC-a. Mora se priznati da u ovom filmu igra gotovo savršeno. Ali na njemu se drži film — denzelovom junaku dodijeljeno je maksimalno vrijeme na ekranu. Inače, kritičari nisu posebno cijenili film, prepoznajući ga kao čisto zabavan. No, s druge strane, film je volio običnu publiku, a ponekad je to mnogo važnije.

Klub boraca

Klub boraca
  1. Godina: 1999

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 8.6

3. Redatelj: David Fincher

4. U glavnim ulogama: Edvard Norton, Brad Pitt, Helena Bonham Carter, Jared Leto

Film koji je režirao David Fincher jedan je od najboljih u karijeri Brada Pitta. Mora da je poznat svakom čitatelju onamo. Ako ste ga stvarno gledali, možete sigurno prijeći na opis sljedećeg. Ako ne, preporučujemo da ovaj propust ispravite što je prije moguće.

Film govori o osobi koja pati od kronične nesanice. Sve bi bilo u redu, ali on živi vrlo dosadan život. Kako drugačije ako radite u uredu? Jednog dana glavni lik, kojeg glumi Edvard Norton, poslan je na poslovno putovanje. U njemu upoznaje Tajlera Durdena. Ta je osoba njegova potpuna suprotnost. Vjeruje da samopoboljšanje ne vodi ničemu dobrom. Naprotiv, potrebno je uključiti se u samouništenje! I zaposlenik osiguravajućeg društva počinje se uvlačiti u tu filozofiju.

Čini se da u radnji nema ništa neobično. Uredski službenik i njegov novi prijatelj odlučili su osnovati fight club, što je to? Da, njegova popularnost počela je stalno rasti. Međutim, ljepota filma je u njegovom raspletu. Iznenadit ćete se. Štoviše, htjet ćete pregledati film kako biste bili sigurni da redatelj nije pogriješio. Nakon toga shvatit ćete da Tajler doista nije ono što se čini, a tijekom cijelog filma gledatelju su pruženi tragovi u tome. Jednom riječju, nije iznenađujuće da ovaj film redovito zauzima najviša mjesta u svim vrstama ocjena. U bilo kojem, a ne samo posvećenom najtajanstvenijim filmovima.

Igra

Igra
  1. Godina: 1997

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 8.3

3. Redatelj: David Fincher

4. U glavnim ulogama: Michael Douglas, Sean Penn, Deborah Kara Anger, James Rebhorn

Još jedan film koji je majstorski režirao David Fincher. A često se nađe i u svim vrstama najboljih desetaka. Glavnu ulogu u njemu igrao je Michael Douglas, koji je u to vrijeme bio glumac svjetske klase. Za film je dodijeljen solidan proračun. Međutim, nešto je pošlo po zlu prilikom iznajmljivanja. I natjecatelji su bili dobri, a publika nije mogla cijeniti misterij filma — sve je to rezultiralo dovoljno malim Naknadama koje su mu jedva dopustile da se isplati.

Ovdje se radi o Nicholasu van Ortonu. To je uspješna osoba koja svoj život drži pod apsolutnom kontrolom. Ali jednog dana dobiva kartu za sudjelovanje u “igri”. Trebam li ga koristiti? Obećano je da će nakon toga vratiti okus u život. Ali pod koju cijenu? Ubrzo se otkriva da je ulog život glavnog junaka.

Unatoč izvrsnoj produkciji, ovaj film ima određene nedostatke. Glavni među njima leži u predvidljivosti radnje. Ako ste iskusni gledatelj, do 20. minute možete pogoditi što će biti kraj. Zbog toga ovaj film nikako ne otvara našu ocjenu. I utoliko je iznenađujuće što su joj kritičari dali tako visoke ocjene. Moguće je da je film samo malo zastario — sada smo navikli na filmove s mnogo promišljenijim zapletom. Međutim, i dalje ćemo se usuditi preporučiti vam da odvojite vrijeme za gledanje “igre”. Možda vam neće ozbiljno zagrijati mozak, ali film još uvijek može nadahnuti.

Nestala

Nestala
  1. Godina: 2014

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 7.9

3. Redatelj: David Fincher

4. U glavnim ulogama: Ben Affleck, Rosamund Pike, Neil Patrick Harris, Carrie Coon

I opet David Fincher! Slučajno se dogodi da je ovaj redatelj jedan od rijetkih koji se može nazvati majstorom misterioznih filmova. Istodobno, u svojim djelima pokušava koristiti različite glumce. U ovom je slučaju Ben Affleck glumio glavnu ulogu, koji će za nekoliko godina pokušati glumiti Batmana. Ovdje je običan suprug koji se priprema proslaviti petu godišnjicu bračnog života. Međutim, pojavljuje se problem. Junak prilike nestaje.

Svake godine supruga glavnog junaka organizirala je za njega takozvanu “potragu za blagom” – igru lanca tragova. Slični tragovi nalaze se na dan nestanka. Sve bi bilo u redu, ali postoji mogućnost da je supruga oteta ili čak ubijena — o tome svjedoče tragovi krvi u kući, koje su očito pokušali izbrisati.

Radnja filma ne govori samo o istrazi, već i o Empinim sjećanjima — tako se zove supruga glavnog junaka. Postupno gledatelj otkriva niz činjenica zbog kojih razmišlja. Kao i kod ostalih djela Davida Finchera, kraj pokušava iznenaditi. I ona to sasvim uspijeva, s razlogom su kritičari ovaj film nagradili vrlo visokim ocjenama. A Rosamund Pike odigrala je svoju ulogu tako dobro da je dobila nominaciju za “Oscara”, iako bez konačne pobjede.

Ovaj film preporučujemo za gledanje iz činjenice da je nakon njega David Fincher odlučio na neko vrijeme obustaviti svoje aktivnosti. Otišao je na televiziju, gdje je postao izvršni producent dviju serija. I tek 2020. godine trebalo je izaći novo cjelovečernje djelo ovog redatelja, nazvano “Mank”. No, pandemija CORONAVIRUSA core-19 gurnula je izdanje na neodređeno vrijeme.

Početak

Početak
  1. Godina: 2010

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 8.7

3. Redatelj: Christopher Nolan

4. U glavnim ulogama: Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt, Ellen Page, Marion Cotillard

Vjerojatno ste primijetili da u snu ne možete dugo padati? To neizbježno dovodi do činjenice da se odmah probudite, snažno trzajući. A ponekad možete primijetiti da ste u samo 10 minuta sna doživjeli onoliko koliko se ne brinete ni za pola sata. I upravo su te dvije teme vješto poigrane filmom “početak”. A također podsjeća da je u snovima sve moguće — čak i zakoni fizike mogu biti po strani.

Glavnu ulogu u ovom djelu Christophera Nolana igra neponovljivi Leonardo DiCaprio. Njegov lik je takozvani “ekstraktor” – osoba koja se uz pomoć posebne opreme uvodi u tuđe snove kako bi ukrala ove ili one informacije. Ali ovaj put dobiva zadatak da implementira ideju. Do sada se činilo nemogućim! Da bi izveo takav pothvat, glavni lik morat će se spustiti na dublju razinu sna. Također treba zatražiti pomoć Ariadne-studentice arhitekture koja uspijeva dizajnirati snove. Njezinu ulogu igra Ellen Page.

“Početak” se ne može nazvati potpuno tajanstvenim filmom. Ako se ne ometate dok ga gledate, onda se sve čini sasvim logičnim. I samo finale ostavlja logično pitanje. Je li glavni lik negdje ostao u dubokim slojevima sna? Ili je ipak uspio izaći u stvarnost?

Film se smatra jednim od najboljih djela Christophera Nolana. Jako se svidjela i publici i kritičarima. Redatelj je za nju dobio nekoliko nominacija za “Oscara” (bio je i scenarist). Ali figurice film je dobio samo za kinematografiju, zvuk, montažu zvuka i vizualne efekte. Što je, međutim, također vrlo dobro.

Fontana

Fontana
  1. Godina: 2006

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 7.5

3. Redatelj: Darren Aronofski

4. U glavnim ulogama: Hugh Jackman, Rachel Vines, Ellen Burstin, Stephen McHattie

Ovaj je film propao na blagajnama. Međutim, to je samo zbog činjenice da je studio štedio novac za oglašavanje. Kao rezultat toga, izuzetno mali broj potencijalnih gledatelja saznao je za postojanje “fontane” . Šteta, jer je glavnu ulogu u ovom filmu igrao Hugh Jackman. I savršeno je obavio svoj posao!

Ovaj film vas stvarno tjera da razbijete glavu. Činjenica je da se događaji s njom događaju u sadašnjosti, prošlosti, pa čak i iluzornom vremenu! To su tri različite priče, ali sve ih povezuje jedna velika ljubav. Glavni lik ovdje je Thomas Creo. On je u potrazi za drvetom života. Od njega mu treba sok koji navodno daje vječni život. Time želi izliječiti svoju smrtno bolesnu suprugu.

Kritičari su ovaj film nagradili mješovitim kritikama. Naravno, ovo nije najbolji film u karijeri Hugha Jackmana, mnogima poznat po ulozi vukodlaka u franšizi o ljudima ICS-a. Međutim, ako ozbiljno želite vidjeti neki atipični film, onda je ovo dobar izbor. Jednom riječju, usudit ćemo se preporučiti ovaj film, ali još uvijek nećemo inzistirati.

Znatiželjni slučaj Benjamina Buttona

Znatiželjni slučaj Benjamina Buttona
  1. Godina: 2008

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 8.0

3. Redatelj: David Fincher

4. U glavnim ulogama: Brad Pitt, Cate Blanchett, Julia Ormond, Jason Fleming

Naš izbor nije mogao bez filma s jednim od najneobičnijih zapleta. “Znatiželjna priča o Benjaminu Buttonu” govori o čovjeku koji se rodio star, a zatim počeo postajati mlađi. Liječnici koji su rodili bili su zapanjeni. Otkriveno je da beba u svim aspektima odgovara 80-godišnjem starcu. Srećom, zdravlje je omogućilo” djetetu ” da preživi. Štoviše, postupno je postajao sve mlađi. I tako do samog kraja filma, pripovijedanje zapravo nije baš o tome.

Ovaj film govori o velikoj ljubavi koju su dvoje ljudi držali tijekom godina. Glavnu ulogu ovdje je sjajno odigrao Brad Pitt. Pritom je veći dio filma morao nositi šminku koja ga je pretvorila u nemoćnog starca. Za to je “znatiželjna priča Benjamina Buttona” čak osvojila Oscara. Drugi kipić dobio je za vizualne efekte. Pa, treći je otišao u kino za majstorske scenografije. Podsjetimo, zajedno s Buttonom živimo cijeli njegov život — od rođenja do smrti. Tijekom tog razdoblja okolina se mnogo puta mijenja — i automobili, i stambene zgrade, i tvornice. A gledatelj se uopće ne osjeća lažno — čini se da su filmaši nabavili vremenski stroj, osobno odlazeći u sredinu stoljeća.

To ne znači da film ima neku vrstu misterije, unatoč imenu. Glavni lik nije imao sreće da je dobio izuzetno atipičnu bolest koja se do sada nikada nije dogodila ni u jednom kutku svijeta. Ali film sigurno može nadahnuti. I zato je ušao u naš izbor. I zahvaljujući izvrsnom radu redatelja, naravno.

Nuspojava

Nuspojava
  1. Godina: 2013

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 7.0

3. Redatelj: Steven Soderbergh

4. U glavnim ulogama: Jude lo, Runi Mara, Catherine Zeta-Jones, Channing Tatum

Ovaj psihološki triler govori o Martinu Tailoru koji je izašao iz zatvora u kojem je služio kaznu zbog otkrivanja unutarnjih informacija. I nekoliko dana kasnije, supruga glavnog junaka pokušava se ubiti udarajući automobilom u zid. Nakon toga, psihijatar preuzima njezino liječenje, primjećujući neka odstupanja u ponašanju pacijenta. Daje joj eksperimentalni lijek nazvan “Abliksa”. Nažalost, otkriva neugodnu nuspojavu. Konkretno, žena počinje patiti od somnabulizma. A ovo je samo početak filma!

Ovaj se film ne može nazvati blockbusterom. Na blagajnama je prošla gotovo nezapaženo. Ali to je ne čini lošom. Kritičari su joj dodijelili visoke ocjene, uključujući i vrlo originalnu priču. Upravo zbog toga riskiramo preporučiti rad Stevena Soderbergha za gledanje. Međutim, nekome će se to sigurno činiti dosadnim. Upozorili smo.

Ostani

Ostani
  1. Godina: 2005

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 7.3

3. Redatelj: Mark Forster

4. U glavnim ulogama: Euen McGregor, Rian Gosling, Naomi vode, Kate Burton

Još jedan triler u našem izboru. I opet, to se može nazvati neuspjehom ako se gleda isključivo na naknade. Iznenađujuće, među glumcima koji su ovdje igrali su zvijezde prve veličine. Ili se tek sada čine tako? 2005. godine Rian Gosling bio je mlad, glumio je uglavnom samo u romantičnim filmovima. Širokom gledatelju još nije bio poznat. Pa, što je zanimljivije pogledati odakle je započela njegova karijera.

Priča” Ostani ” govori o studentu Henriju Lethamu na kunau ludila. Jednog dana dolazi psihijatru. U osobnom razgovoru kaže da će počiniti samoubojstvo već sljedeće subote. Liječnik ne želi dopustiti smrt pacijenta, pa stoga počinje raditi sve što je u njegovoj moći. I više ne u skučenom kabinetu. On ide s Henrijem na putovanje kroz grad, želeći pokazati ljepotu života. Međutim, to samo dovodi do toga da psihijatar sam balansira na granici između života i smrti, uronjen u noćne zablude svog pacijenta.

Mnogima se ovaj film čini previše mračnim i dosadnim. Zbog toga je od kritičara dobila mješovite ocjene. Teško je raspravljati s tim. Ali ipak ga vrijedi pogledati. Ali pripremite se da razbijete mozak, jer malo po malo ovdje započinje netipična pripovijest koja će vas ostaviti zbunjenima ako odlučite pogledati film, na primjer, uz pivo.

Gospodine Nitko

Gospodine Nitko
  1. Godina: 2009

2. Ocjena na “kino pretraživanju”: 7.9

3. Redatelj: Jaco van Dormel

4. U glavnim ulogama: Jared Leto, Sarah Pollie, Diane Kruger, Lin Dan Pam

Nikad ne gledajte europsku kinematografiju? Uzalud! Među djelima njemačkih, francuskih, belgijskih, britanskih i drugih filmskih proizvođača redovito se nalaze mala remek-djela. Na primjer, tako se može nazvati cjelovečernji film “Gospodin Nitko”. Ovaj film potrošio je ogroman novac prema europskim standardima. I još tužnije što je najam bio potpuno neuspjeh.

Na filmu je radio Jaco van Dormel. Ovaj Belgijski redatelj radije snima intelektualno kino. Istodobno, može ga mirno miješati s potpuno drugim žanrovima, dobivajući na izlazu još neobičnije filmove.

Film “Gospodin Nitko” govori o slabom starcu koji se pokazao posljednjim smrtnikom u grotesknoj budućnosti. Svi ostali su već besmrtni. Nemoov život nitko se pretvara u TV emisiju. Gledatelji ga gledaju kako proživljava posljednje dane svog života. Pa, malo prije približavanja smrti, novinar dolazi do nikoga, u intervjuu s kojim starac navodno priča priču o svom životu. Pritom počinje skakati u paralelne živote, u kojima je čak nekoliko puta uspio umrijeti. To je glupost? Ili pred novinarom stvarno nije osoba kakva se čini?

Film o 118-godišnjem starcu pokazao se vrlo pametnim. Međutim, ne može se ne priznati da ga zbog toga ne mogu svi cijeniti. Usput, glazbu za ovaj film napisao je Pierre Van Dormel-brat redatelja, koji je umro malo prije premijere. To ovaj posao čini još tragičnijim.

Zaključak

Savjetujemo vam da svakako pogledate sve gore navedene filmove ako to već niste učinili. Tako možete shvatiti da postoji zasebna kategorija filmova zbog kojih barem malo naprežete mozak. Moguće je da će vam se svidjeti osjećaji dobiveni gledanjem, zbog čega ćete, moglo bi se reći, sjesti na takve filmove.