...

5 najboljih aplikacija za pretraživanje teksta

Ako vam se pjesma svidjela, onda ćete je sigurno htjeti naučiti. Ali nije svaka osoba sposobna dobro percipirati djelo na uho — mnogi ljudi imaju malo bolje razvijeno vizualno pamćenje. Zato su aplikacije koje vam omogućuju pronalaženje teksta pjesme sada vrlo popularne. Tada ćete morati samo pjevati, koristeći pronađeni “cheat sheet” – uskoro ćete primijetiti da vam tekst više nije potreban.

Musixmatch

Musixmatch

Ovu aplikaciju koristilo je više od 50 milijuna ljudi koji posjeduju uređaj koji radi pod kontrolom Interneta. Dodajte tome otprilike isti broj vlasnika uređaja za gledanje kako biste dobili zapanjujuću brojku! Dobro pokazuje da ljudi širom svijeta vole tražiti tekstove pjesama.

Program se može sinkronizirati s gotovo bilo kojom glazbenom uslugom čiji je klijent dostupan na vašem pametnom telefonu. To može biti i AIPS, i AIPS, i AIPS … koju god uslugu odabrali, uživat ćete u tekstu pjesme koja sada zvuči. Štoviše, istovremeno ćete dobiti njezin prijevod Ako slušate strano djelo. Također možete pronaći tekst pjesme koja još nije pokrenuta — da biste to učinili, unesite njezino ime u odgovarajuće polje. Prikladan je i redak iz teksta.

Za razliku od konkurencije, Aasipi ima podršku za Aasipi i Aasipi. Omogućuje vam gledanje teksta na nekim pametnim satovima i televizorima.

Aplikacija ima niz drugih neospornih prednosti:

1. Mogućnost brzog preskakanja isječka s interneta;

2. Prikažite tekst pjesme čak i na zaključanom zaslonu;

3. Dodavanje omiljenih djela u “favorite”;

4. Mogućnost dijeljenja teksta pjesme kao posebne kartice.

Ovaj se program distribuira besplatno. Njegovi tvorci zarađuju na oglašavanju. Ona je iskreno bijesna. Srećom, možete je se riješiti. Da biste to učinili, morate dati vlastiti doprinos razvoju usluge — na primjer, sinkronizirati tekst pjesme sa samom skladbom ili je ispraviti. Prijevod se najviše cijeni — malo poznate pjesme još uvijek ga nemaju. Međutim, puno je lakše pretplatiti se, što košta 269 kuna mjesečno. U tom ćete se slučaju riješiti oglasa, a također će vam omogućiti čitanje odabranih tekstova čak i bez interneta. A pretplata povećava brzinu pretraživanja.

Lyrik

Lyrik

Ne volite mobilne aplikacije s preopterećenim sučeljem i previše bogatom funkcionalnošću? U tom slučaju Preporučujemo preuzimanje i instaliranje Interneta. Ovaj program do sada poduzima svoje prve korake. Njegov programer ne zahtijeva novac. Štoviše, neće vam ni dosaditi oglašavanje! I sve će vam se mogućnosti pružiti odmah nakon instaliranja aplikacije. Konkretno, moći ćete spremiti tekstove pjesama da biste ih kasnije čitali čak i bez pristupa globalnoj mreži. Šteta je samo što usluga ne može prikazati prijevod stranog djela. Također nije u mogućnosti prikazati tekst na zaključanom zaslonu. Ali samo za sada-sa svakim ažuriranjem funkcionalnost programa primjetno se širi.

Ova se usluga odlikuje najjednostavnijim sučeljem. Nema dodatnih gumba. Naslovi pjesama i imena izvođača prikazani su na bijeloj pozadini. Ili na crnoj boji ako imate aktiviranu tamnu temu. Istodobno, skladbe su opremljene naslovnicama, tako da oko određuje željenu pjesmu u samo nekoliko sekundi. Što se tiče početnog prozora, on podsjeća na stranicu s internetom-sadrži natpis aplikacije i polje za pretraživanje.

Od strane Interneta možete pronaći tekstove već više od milijun pjesama. A taj se broj neprestano povećava! Možete samo požaliti što se program ne sinkronizira na najbolji način s glazbenim uslugama u oblaku. Morat ćete često koristiti isto polje za pretraživanje, unoseći u njega naziv djela ili redak iz njega.

Možda je glavna prednost televizora Nedostatak oglašavanja i plaćene pretplate. Program možete voljeti upravo zbog toga. Ako vam je potrebna napredna funkcionalnost, onda je bolje koristiti druge usluge ove vrste.

Shazam

Shazam

Sigurno svi čitatelji interneta znaju za aplikaciju. Služi za određivanje naziva pjesme koja sada zvuči negdje u blizini. Da biste to učinili, program koristi mikrofon pametnog telefona. Ako pažljivo pročitate rezultat, vidjet ćete puno različitih informacija. Uključujući, od vas će se tražiti da pročitate tekst pjesme! Na taj će se način prikazati sinkronizirano sa zvučnim djelom, pretvarajući Internet u pravi Karaoke.

Ova usluga ima mnogo prednosti. Na primjer, bilo koja pjesma lako se dodaje u “favorite”. Svidjet će vam se i to što rezultat pretraživanja sadrži veze do pjesme na mnogim glazbenim uslugama. Dovoljno brzo možete se upoznati s isječkom preuzetim na TV-u. No, glavna značajka u vezi s internetom je preporuka da se trenutno sluša nešto slično zvuku.

Kao što svi znaju, ova se aplikacija može instalirati na vaš pametni telefon apsolutno besplatno. Ali zbog toga nije prošlo bez oglašavanja. Međutim, ona uopće ne smeta.

Sada prođimo kroz nedostatke. Jao, oni su ovdje prisutni, zbog čega preporučujemo korištenje samo kao pomoćnog programa. Na primjer, aplikacija definitivno neće odgovarati ljubiteljima glazbe na ruskom jeziku. Ne, prepoznaje većinu pjesama bez problema. Ali tekst pjesme nećete vidjeti. Također zbunjuje princip rada programa. Ako trebate potražiti zapamćeni redak iz pjesme-definitivno niste za ovu uslugu. Naravno, možete pokušati pjevati ove retke. Ali vjerojatnost uspješnog prepoznavanja pjesme u ovom je slučaju izuzetno mala.

Genius

Genius

Mikrofon može koristiti i program koji se zove TV. No, mora se priznati da njegova baza podataka — nije tako široka kao ona u vezi s oceanom. Stoga je često lakše upisati naziv pjesme ili ime izvođača u odgovarajuće polje za unos. U tom slučaju imate 99% šanse da dobijete informacije o pjesmi koja vas zanima.

Ova bi se aplikacija trebala svidjeti onima koji linije glazbenika shvaćaju što ozbiljnije. Stvar je u tome što je internet gotovo punopravna društvena mreža. Ljudi u njemu raspravljaju o djelima svojih omiljenih autora, tekstovima njihovih pjesama i drugim činjenicama vezanim uz glazbu. Ponekad vam samo takvi razgovori obožavatelja omogućuju da shvatite značenje redaka. Zanimljivo je da se svako tumačenje može procijeniti. Prema zadanim postavkama, oni koji prikupljaju najveći broj glasova prvi se prikazuju na zaslonu.

Na svoj pametni telefon možete bez ikakvog plaćanja instalirati Internet na svoj pametni telefon. U budućnosti vam neće trebati ni novac — ovdje još nisu implementirane pretplate. Čini se da je to najbolji izbor za svakog ljubitelja glazbe! Međutim, program još uvijek ne odgovara ovdje. Prvo, funkcionalnost aplikacije ne može se nazvati širokom. Drugo, neće vam pružiti prijevod teksta pjesme — morat ćete to učiniti sami, koristeći, na primjer, ” Jandeks.Prevoditelj”. Treće, postoji vrlo malo pjesama na ruskom jeziku. Štoviše, ovdje je poseban naglasak na rapu na engleskom jeziku. To ne čudi, jer je najzanimljivije raspravljati o njegovim rimama.

SoundHound

SoundHound

Ako vlasnik pametnog telefona treba saznati što se točno reproducira iz obližnjih zvučnika, odlučit će se za korištenje oceana. I samo se nekoliko njih sjeća postojanja aplikacije Carpinois. Ova usluga radi otprilike istu stvar. A i on je u stanju prikazati tekst pjesme sinkronizirajući ga s tempom reprodukcije. A ponekad se ovaj program znatno bolje nosi s tim zadatkom! Stoga ima smisla zadržati i ovu aplikaciju u memoriji pametnog telefona. Pogotovo ako vas zanima uglavnom glazba na engleskom jeziku. Činjenica je da se ruske pjesme ovdje obično nadopunjuju samo informacijama o isječku — tekst se ne nalazi na svim pjesmama. Međutim, nitko vas ne sprječava da kliknete na poseban gumb koji će pokrenuti pretraživanje teksta odabrane pjesme u oceanu.

Zanimljiva značajka u vezi s internetom je zaseban odjeljak koji sadrži najpopularnije ljestvice. Pomoću nje možete saznati koja je glazba trenutno tražena u cijelom svijetu. Ali, opet, ovdje nećete pronaći, na primjer, hit paradu s “ruskog radija”.

Za razliku od interneta, Ova usluga vam omogućuje besplatno slušanje nekih pjesama. To znači da možete odlučiti da ne koristite Ace, Ace ili bilo što drugo. U teoriji. U praksi se brzo ispostavlja da biblioteka Interneta nije prevelika. Također, mnogi se žale na nametljivo oglašavanje. Srećom, može se onemogućiti. To se može učiniti kupnjom plaćene verzije aplikacije koja se procjenjuje na 200 kuna.

Skrećemo vam pažnju na činjenicu da je početkom jeseni 2020. objavljeno ažuriranje, zbog čega se na mnogim pametnim telefonima iPhone gotovo potpuno prestao nositi s potragom za pjesmom koja sada zvuči. Sada ostaje čekati da se ova greška popravi. I to će se sigurno dogoditi.

Zaključak

Prisutnost teksta pjesme pretvara vaš pametni telefon gotovo u karaoke. Drago mi je da sada nema problema s njegovim pretraživanjem — za to postoji mnogo posebnih aplikacija. Ali prije nekoliko desetljeća Tekstovi pjesama koje su vam se svidjele morali su se tražiti u novinama, časopisima i posebnim zbirkama.