Priključak 2 x mini jack 3.5 mm
Duljina kabela 3 m

Značajke

Uključeno kućište/Kućište jesti
Dodatne informacije kompatibilan s mobilnim uređajima, dodatni kabel 1.2 metra

Recenzije o Ama4 Ama

Prednosti:Meka koža, ne pritišće glavu i uši. Nisam audiofil, ne mogu govoriti o mentalnim poremećajima poput “zagrijavanja” i “toplog zvuka cijevi”, ali nakon mojih 633. Sve u svemu, samo sjajan zvuk. Dobar mikrofon, glas zvuči prirodno, bolje nego u Televiziju633. Potpuno analogno, što u prisutnosti normalne zvučne kartice daje svoje prednosti.
Nedostaci:Izvana, poput igračaka, plastika na dodir također nije baš dobra, analogni kotačić za podešavanje zvuka malo se igra. Mikrofon nije uklonjiv – kako jednostavno ne možete koristiti slušalice izvan kuće.
Nedostaci:Sve u svemu, jako sam zadovoljan slušalicama, sjajnim zvukom i mikrofonom. Isprobao na ugrađenom-vrlo prosječno. Druga je stvar u vezi s oceanom. Srećom, nema veze s internetom i bilo kakvih softverskih poboljšanja. Možda da je tamo bio pošten 7.1, tada bi pozicioniranje u igrama bilo bolje, ali i tako je sve sjajno.

Zhitenew Andrew

Prednosti:1. Ušne školjke ne pritišću. 2. Glatko podesiv zvuk. 3. Izgled. 4. Mnogo više (u komentaru)
Nedostaci:Nije bilo očekivanja, nema razočaranja
Nedostaci:Donirani u zamjenu za vrlo sredovječne Philipse. Budući da puno vremena sjedim za računalom i gotovo uvijek slušam glazbu, iskustvo je više glazbeno taktilno. Za nekoliko mjeseci zaboravio sam što je bol u ušima (školjke uopće ne boli, iako nosim naočale). Jastučići za uši odmah su sjeli, kao da sam rođen u njima, iako mi glava nije s kamerom, nigdje ne pritišće i ne dovodi do glavobolje (prije nego što se pojavila za nekoliko sati). Izvrsna ideja za podešavanje zvuka izravno na ušima – barem prema mojim dojmovima. Čineći zvuk potpuno tihim, ne gubim ni riječ iz arije ni pjesme. Jasno prenose. Filmove gledam sam izuzetno rijetko, ali gledani nisu razočarali: sve se čuje savršeno. Sada igra. MMORPG-Moj hobi. Ako odbacite nedostatke u radu RK – a, svi pregovori su zadovoljstvo. Budući da sam arbitar legije, čak i intonacija igra ulogu, sve se prenosi savršeno. Trenuci igre postali su svjetliji: buka vodopada ili šuštanje lišća uvelike uljepšavaju igru. Lijepo je što je osigurana ambalaža – ne uspoređujte se s kartonskom kutijom u kojoj sam živio prethodne uši. Sažetak: preporučujem ne samo mlađim igračima, već i starijoj generaciji. Prikladni su za gledanje filmova i izvrsno je slušati ozbiljnu glazbu. Dobre uši.

Malevich Ljiljan

Prednosti:Sve super
Nedostaci:oh, ostaje samo sjetiti se kakvi su bili na početku.. koža se s vremenom istrošila .napukla i pamučna vuna je izašla ..zamjena na off mjestu košta do 30 sterlinga to je samo PSC neka vrsta ..ali sve u svemu, svi su super zadovoljni kao slon… u igrama samo prijatelji bombe ne čuju nekoliko koraka u Pugb-u, ali čujem i pozicioniranje je jednostavno prekrasno, a glazba je super poslušna karoche, uzmite nedvosmisleno

Korisnik je sakrio svoje podatke

Prednosti:– (Vrhunski proizvođač ušiju) – kvaliteta materijala-kvaliteta zvuka-jednostavnost upotrebe, sjede na glavi kao da jest – zvučna izolacija je izvrsna, ne čuje se vanjska buka-lagana težina-prikladan dizajn mikrofona, isključuje se kad se podigne – na desnom uhu postoji i kontrola glasnoće
Nedostaci:– vidi. komentar
Nedostaci:Koristim oko 5 mjeseci. rade zajedno sa zvučnom karticom od strane oceana. Kupljeno kao svestrane uši za filmove, glazbu,skip itd.d. Uz ne malu tjelesnu građu na glavi, uši se uopće ne osjećaju. Gotovo da nema pritiska na glavu, ali zvučna izolacija je izvrsna, pri slušanju glazbe nisu otkriveni vanjski zvukovi.O zvuku možete dugo razgovarati, ali reći ću samo jedno, da je izvrstan, sama riječ za one koji razumiju zvuk već puno govori, analozi drugih proizvođača poput Steele series, Razer, logitek nisu ležali na svim frontovima, kako u kvaliteti zvuka, tako i u kvaliteti izvedbe. Također želim napomenuti da su uši vrlo lagane..Uzeo za 8.5kr općenito, nakon što sam isprobao gotovo sve marke, shvatio sam 1 da je u početku bilo bolje ne biti pohlepan i kupiti Zenhizer ljubitelji gluhe kaše zvuka tipa bum-bum mogu proći,dovoljan im je isti Razer. zi. nakon 2 godine umrlo je 1 uho i ambroshura se s unutarnje strane oljuštila na njemu, Potražit ću popravak t.k. zbog praktičnosti, ove uši su za mene vrh

Fomenko Andrej

Prednosti:dobra ravnoteža frekvencija, dizajn, visoka razina izolacije buke
Nedostaci:kupio sam ga sinu na poklon. Povremeno ga koristim i sam. Tijekom tri mjeseca rada cijenio sam ugodno upravljanje slušalicama, Zadovoljan sam čistoćom prijenosa govora. Sugovornika je lako prepoznati po tembru. Na desnoj strani slušalica nalazi se gumb za kontrolu zvuka. Podižući mikrofon, automatski ga isključite. Jastučići za uši od umjetne kože dobro se uklapaju u uši. Zatvoreni dizajn pouzdano blokira vanjsku buku i ne ometa druge prilikom slušanja glasne glazbe. Kabel slušalica zatvoren je u čvrstu, pouzdanu pletenicu, zajamčeno ga štiti od savijanja i oštećenja.

Kira Lavrova

Prednosti:To znači prednosti-u stvarnosti, čak i uz dugotrajno nošenje, neće uzrokovati nelagodu.Imam bijele i ne znam točno koja je revizija, ali kabel je potpuno otkopčan( u nekim se čini da nije).Kutija-ako je izravni putnik 100. LVL.Također, mikrofon je vatra – neće prenijeti ništa suvišno i dalje od metra od vas.Vrlo čvrsto prikupljeni i mislim da će vam služiti sasvim realno od desetak godina.
Nedostaci:Frekvencijski odziv s oko 15-20% naglaska prema sredini (zagrijavao sam 100 sati bukom za zagrijavanje i ništa se nije radikalno promijenilo,ali bas se stvarno pojavio nakon 30-50 sati).Prvi put kad sam uključio zvuk, mislio sam da je “kako takva troska može biti preko 10K?”Čak su i drugi vakuumski senhizeri, koji koštaju 5 puta manje zvuka, bili mnogo privlačniji.”.
Nedostaci:Općenito, reći ću ovo.Izjednačio sam frekvencijski odziv, ali iskreno, još uvijek nije ispalo 100% kako bih želio.Ako nemate normalno zvučno uho koje će dodati basbust i učiniti ekvilajzer sve što vaše srce želi – ove uši definitivno nisu o vama.Ako postoje, općenito vrlo ništa, ali vrijede li 12K po današnjim cijenama?Ovo je vrlo zanimljivo pitanje i razmišljam 50-50.Pogledajte slušalice natjecatelja – ne samo da postoji problem sa zvukom, već se sve što može odlijepiti od svih.O slušanju glazbe na uređajima za reprodukciju bez ekvilajzera uopće nema govora – bit će otprilike poput ugrađenog u monitor srednje cijene.Općenito, volio bih kad uzmete premium uši da ne podešavate frekvencijski odziv gdje god slušate.Ali općenito, ako postoji zvuk i plesovi s tamburašima ne lebde-uzmite.

Druže Šef

Prednosti:Dobro sjede, mikrofon je više ili manje normalan
Nedostaci: Kome treba zvuk, prolazimo sa strane.Ne vrijede novca nedvosmisleno.Ovdje to možete reći-sviraju, ali ne zvuče ni na koji način,nema ni nagovještaja.
Nedostaci:Toplo ne preporučujem .

Levin Sergey

Prednosti:Zvuk, ergonomija, ništa suvišno, udobno.
Nedostaci:Još nije otkriveno, samo kupljeno.
Nedostaci:Prije ne bih imao pune slušalice, tako da se nemam s čime usporediti. No, u ritmu glazbe, prsni mišići počeli su se smanjivati, a to je očito dobar pokazatelj. Dakle, mislim da je zvuk ovdje izvrstan. Slušao sam glazbu sa pametnog telefona bez audio kartica i pojačala, bojim se zamisliti što će se dogoditi ako je zalijepite u ispravnu opremu. Ozbiljno, stvarno mi se svidio zvuk, svaki se instrument čuje svaki zvuk, iz mog neiskusnog pogleda ne primjećuje se izbočenje bilo koje frekvencije, sve je ujednačeno. Udobno sjedite na glavi.

Mitjušin Dmitrij

Prednosti:Sklopivi, super udobni, super zvuk, težina, duljina žice, oponašanje.
Nedostaci:ne
Nedostaci:Surround zvuk je nevjerojatan, slušanje glazbe, igranje igara. Do ušiju je kupljen 1200. Ovaj će uređaj pružiti potpuno uranjanje u zvuk, iako bez njega slušalice zvuče sjajno. Materijal trake za glavu i ambushur je mekan, ne pritišće uši. Dobre uši, odličan zvuk,

Burmistrova Lelja

Prednosti:Odličan zvuk! Upoznat ćete se sa svim i najmanjim šuštanjima. Dobro sastavljene i kožne ambušure pokazale su se vrlo dobro ljeti na vrućini.
Nedostaci:Kabel nije uvijen, a priključak za upravljački program za slušalice posebno je skraćen, što je teško pronaći za zamjenu.
Nedostaci:Upleteni kabel stvar je ukusa, ali konektor je rijedak i bit će ga teško zamijeniti u slučaju kvara. Zapravo, s integriranom karticom sve je u redu, ali u tandemu s njima, zvuk postaje puno sočniji, pa postoji mogućnost još jednog ulaganja novca. već u zvučnu karticu

jeljčenko Anton